Tiedote uusien Tapulityttöjen koteihin

Ensimmäisillä partiokerroilla on jaettu liittymiskaavakkeet. Palautattehan ne mahdollisimman pian. Liittymiskaavakkeen tietojen perusteella lapsenne liitetään Joutjärven Tapulitytöt ry- lippukuntaan. Tiedot syötetään partion jäsenrekisteriin, jonka jälkeen alle 15-vuotiaat saavat kotiin postitse jäsenmaksulaskun. Yli 15-vuotiaille lasku tulee sähköpostin välityksellä.
Partiohuivin ja siihen kuuluvan merkin voit ostaa viikoittaisilta partiokerroilta hintaan 8,50€ (sis. huivin ja merkin, miel. tasaraha). Partiohuivin lisäksi tapulityttö ei välttämättä tarvitse muuta partiovaatetusta viikkokerroille. Lupauksenantoa ja muita juhlavampia tilaisuuksia varten olisi hyvä kuitenkin olla sininen pitkähihainen paita, johon myös ikäkauden suoritusmerkit voi kiinnittää. Paidan ei välttämättä tarvitse olla virallinen partiopaita, vaan kasvavassa iässä olevalle lapselle käy muukin paita. Scandinavian outdoorstoressa (http://www.scandinavianoutdoorstore.com) on myynnissä virallisia partiopaitoja, edullisempia sudenpentupaitoja ja trikoopaitoja. Muualtakin hankittu paita soveltuu hyvin. Suosittelemme virallisen partiopaidan hankkimisen harkitsemista seikkailijaikäisistä ylöspäin.
Partiolaisten suoritukset merkitään jälkikirjaan (sudenpennut) ja aktiviteettikortteihin (seikkailijat ja tarpojat). Jälkikirjoja ja aktiviteettikortteja jaetaan viikkokerroilla syksyn aikana. Edellytys kirjan/kortin saamiselle on palautettu liittymiskaavake.
Tytöille jaetaan ikäkauden partio-ohjelmaan liittyvät suoritusmerkit niiden suorittamisen jälkeen viikkokerroilla. Suoritusmerkit kiinnitetään partiopaidan oikeaan hihaan.
Tapulityttöjen nettisivut löydät osoitteesta www.tapulitytot.net ja meidät löytää myös facebookista. Lisätietoa partiosta ja partio-ohjelmasta löydät osoitteista partio.fi ja ohjelma.partio.fi.